Toinen koulupaiva ja muutki oli ihan samaa paitsi etta tokana paivana eksyin istumaan bussin takaosaan jossa porukka heitteli kuollutta lintua err.. Tanaan maanantaina oli kuitenkin kova paiva koulussa, matikassa kaytiin PYLVASDIAGRAMMEJA :DD Kaytiin joskus ala-asteella :D:D Oon kunnon loistooppilas ku kaydaan jotai tollasii helppoi systeemei. Koulusta tunnen puolet oon nykyaan muute Brotha Ville :DDFFFDD

No mut sitte siihen sunnuntaihin, ei jumalauta mite kingi paiva. Ajeltii autol ympari capetownii. Nain valaan paviaaneja strutseja ja siis vaik mita siistii. Oikeesti niin kingi ja kaunis mesta, seuraavaan blogikommenttiin tulee kuvia: lupaan.

Nakisittepa muuten mun serkut, Etela-afrikan ihanimmat ja kauneimmat <3 Terkkuja Veeralle, oot silti mun rakkain serkku :D

Ei mulla oikeen oo kerrottavaa, kysykaa jos tulee jotain vastailen kylla. Lampotilat ollu kivat, yks paiva auringossa naytti +40 se paiva kulu uima-altaalla. Muuten tasasta paalle +20. Huumeita en oo kayttany, vesipiippua tarjos yks serkuista vahan aikaa sitte mutta en sitten ottanut, en anna STS sita iloa lahettaa mut ekallaviikoll kotia.

Mua EI ole ryostetty niinkuin moni kuitenkin uskoo.

Ja osotteestani etta me hankitaan postiin semmonen postilaatikko mulle jotenka osotetta en viela osaa sanoa.